عضو شورای شهر چهارم گفت: «عذرخواهی کردن فعل خوبی است که در برخی مسئولان وجود دارد اما این عذرخواهی وقتی مورد قبول است و شیرین واقع می‌شود که نتیجه‌ای داشته باشد

رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: دوستان شورای پنجم بیش از آنکه عمل کنند حرف می‌زنند و خودتعریفی می‌کنند، خودتعریفی صحیح نیست و باید نظرات مردم را در ارتباط با فعالیت‌هایشان بدانند و این مردم باشند که از آنها تعریف می‌کنند.

«از همه شهروندان عذرخواهی می‌کنم؛ زیرا آن‌طور که شهروندان جامعه انتظار داشتند باتوجه به آن رای تاریخی‌ای که به اعضای شورای پنجم دادند، نتوانستیم پاسخگوی انتظارات آنها باشیم.»

با جمع‌بندی اظهارات و مشاهده وضعیت موجود، آن چیزی که واقعی به‌نظر می‌رسد، وجود ناوگان حمل‌ونقل فرسوده و نسبتا ناکارآمدی است که روزانه مسافران زیادی را در سطح شهر جابه‌جا می‌کند و با این جابه‌جایی هم مشقتی برای مسافران و هم...

از او می‌پرسم‌ اتاق‌های مانیتورینگ در جای خاصی در ایستگاه‌ها قرار دارد؟ پاسخ می‌دهد: «اتاق‌های مانیتورینگ جای پنهانی در ایستگاه‌های مترو نیستند، معمولا کنار گیت‌های ورودی اتاق کنترل قرار دارند که در همان اتاق سیستم‌های مانیتورینگ...

مهدی چمران، رئیس شورای شهر سابق تهران گفت: در بهترین شرایط در تهران نهایتا می‌شود سالانه 20 تا 25 کیلومتر خط مترو ایجاد کرد و ادعای 50 کیلومتر آن هم در این دوره مدیریت شهری دور از ذهن است و به همین خاطر من مطمئن هستم منظور...

انتظار طبیعی بعد از این انتقادها و تعریف وضعیت شهری، تحرک و اقدامات مسئولان است که در راس آن شورای شهر به‌عنوان مرجع ریل‌گذار و ناظر بر اقدامات شهری قرار دارد. مرجعی که اعضای آن با یک لیست 21 نفره وارد ساختمان بهشت شدند.

بیژن زنگنه، وزیر نفت طی سخنانی در اوایل سال ۱۳۹۵ جایگاه‌داران را به کم‌فروشی متهم کرد و گفت: «هر سال ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر از مدیران جایگاه‌ها به زندان می‌روند که عمده دلایل آن عدم‌پرداخت بدهی به شرکت نفت، قاطی‌کردن گازوئیل با بنزین...

باید دید در تکمیل پازل خرج‌های هنگفت شورایی‌ها و بی‌توجهی به سیاست‌های شهری، اقدام بعدی در تجهیز امکانات بهشت چه خواهد بود؟

کارمندانی که از شهرستان‌های اطراف تهران به محل کارشان در پایتخت می‌روند به‌خاطر وضعیت نامطلوب ناوگان حمل و نقل باید خیلی زودتر از گذشته از منازل‌شان خارج شوند.

بخشی از قطعی برق به عدم ترخیص فیدرها و تجهیزات پست‌های برق و ترانس‌ها از گمرکات به دلیل عدم توان وزارت نیرو در پرداخت حقوق گمرکی مربوط می‌شود. گمرک نیز از حقوق و عوارض گمرکی نمی‌تواند صرف نظر کند.

سابقه بحث و گفت‌وگو درباره احداث قطار شهری در تهران به 110 سال قبل باز‌می‌گردد. اولین طرح، شبیه به متروی امروزی که برای تهران طراحی و اجرا شد، طرح واگن اسبی بود که از حرم حضرت عبدالعظیم تا میدان حر امروزی کشیده شده و تا سال1310...

مسافر ناتوان نیز یک 500 تومانی پاره داشت و می‌خواست به راننده بدهد؛ اما آن مسافر عقب اتومبیل اجازه نداد و حتی فکر می‌کنم مقداری هم به آن مرد کمک کرد. ندیدم که بتوانم قطعی بگویم اما آن مرد تشکر ویژه‌ای از این مسافر مهربان...

وقتی از پل عابر آن طرف رفتیم، دو جوان ایستاده کنار ماشین پرایدشان فریاد می‌زدند تاکسی صلواتی تا قدس (تا میدان امام حسین می‌رفتند). خیلی خیلی جالب بود. نه فقط برای من، بلکه برای همه آنهایی که آنجا بودند و حتی قصد حضور در راهپیمایی...

علی رستمی، مدیرکل فرودگاه مهرآباد در واکنش به گزارش خبری‌ای که در خبر20:30 از تعرفه‌های بالای پارکینگ فرودگاه مهرآباد پخش شده بود، در سایت رسمی این فرودگاه اعلام کرده است: «تعرفه‌های پارکینگ فرودگاه مهرآباد به صورت کاملا...

ماجراهای مربوط به حمل‌و‌نقل عمومی محدود به تعطیلی خط هفت نماند و بعد از افزایش نرخ کرایه این وسایل، موضوعی که شهروندان را آزرده‌خاطر کرد خرابی‌های گاه و بی‌گاه و نقص فنی قطارهای شهری بوده که مدتی است نسبت به گذشته بیشتر شده...

یا یکی دیگر از دوستان تعریف می‌کرد که نداشتن پول خرد و خیلی اوقات بهانه نداشتن پول خرد از طرف یکی از طرفین، مسافر یا راننده باعث دریافتی بیشتر یا پرداختی کمتر می‌شود و مبلغ ناچیزی به جیب آنها می‌رود.

موضوع جالبی بود، تا اینجا هیچ‌کس نمی‌دانست این ماموران از کجا آمده‌اند که این پول را دریافت می‌کنند. آخرین دستاویز مامور دریافت کاغذ جلوی در بود.