• ۴ بازدید
  • تقویم روزنامه فرهیختگان ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 0
  • 0

پیرامون روابط‌عمومی باشگاه استقلال

پیام مستتر در دل انتخاب حامد حاجیلو را باید چند نفر کشف رمز کنند که اتفاقا همه آنها هم داخل باشگاه کار می‌کنند. قطعا تا این لحظه هم پیام را کشف رمز کرده‌اند و هم‌اینکه از دانستن آن بسیار ناخرسندند. ببینیم بازی رسانه‌ای و قدرت در استقلال چگونه پیش می‌رود. انگار تازه اول سحر است.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، در دو روز اخیر و در توئیتر، از اعضای گروهی که به صورت هدفمند علیه محمدحسین زرندی هشتگ می‌زدند، سوال می‌کردم که «چرا زرندی باید برود؟ چه کسی باید جای او بیاید؟ چرا فکر می‌کنید با آمدن فرد دیگری اوضاع رسانه‌ای استقلال بهتر می‌شود؟ برنامه گروه شما برای بهبود اوضاع رسانه‌ای استقلال چیست؟» طبیعتا پاسخ درستی هم دریافت نکردم. شدت بی‌منطق بودن بعضی پاسخ‌ها در این حد بود که اعتقاد داشتند: «زرندی مهره وزارت ورزش است و بعد منتظر بودند وزارت ورزش او را برکنار کند و بعد کسی به جای او انتخاب شود که مهره وزارت ورزش نباشد!» این سطح استدلالی بود که می‌خواست مدیر روابط‌عمومی و مدیر رسانه‌ای باتجربه استقلال در سه فصل اخیر را کنار بگذارد.  استعفای روز گذشته محمدحسین زرندی و انتخاب حامد حاجیلو به این سمت، قطعا چیزی نبود که اعضای این گروه فکر می‌کردند. همچنین قطعا انتخابی هم نبود که خبرنگاران حوزه‌ استقلال باور کنند.   اینکه حامد حاجیلو انتخاب مناسبی برای این سمت است یا نه را فقط در گذر زمان متوجه می‌شویم؛ وقتی چند حرکت رسانه‌ای از او ببینیم و در روزهای دشوار امتحان پس‌دادنش را ببینیم. با این همه انتخاب کردن برادرزاده سرپرست تیم، درست وقتی جنجال ناشی از انتخاب برادر یکی از اعضای هیات‌مدیره به‌عنوان دستیار سرمربی موقت فصل گذشته، به‌تازگی فروکش کرده، خیلی قابل درک نیست.

  از مدت‌ها قبل این خبر درز کرده بود که تیم اجرایی باشگاه با زرندی اختلافاتی دارند که حل نمی‌شود و قطعا منجر به جدایی و قطع همکاری یکی از دوطرف خواهد شد. اسم‌های بسیار بزرگی هم برای پست مدیریت روابط‌عمومی مطرح شده بود که بعضی از آنها سوابق بسیار بزرگی داشتند و اسم حامد حاجیلو در بین آنها نبود.  در این میان، این سوال را باید مطرح کرد که مدیرانی مثل فتحی و خطیر که به آن صورت رسانه‌ای نیستند و در مهم‌ترین زمان یعنی فصل نقل‌وانتقالات باشگاه، با سکوت خبری، هواداران را در مواجهه با دریایی از شایعات یا خبرهای بد تنها می‌گذارند، با حاجیلو قرار است چه بکنند که با زرندی امکانش نبود؟  وقتی سیاست یک باشگاه رسانه‌گریزی و کارهای شبکه‌ای جزیره‌ای است، چه فرقی می‌کند چه کسی روی صندلی مدیریت روابط‌عمومی نشسته باشد؟

در سیاستگذاری رسانه‌ای به پیام مستتر در خبر اشاره می‌شود، اینکه هر خبر مهمی درون خود یک پیام دارد، پیام مستتر در دل انتخاب حامد حاجیلو  را باید چند نفر کشف رمز کنند که اتفاقا همه آنها هم داخل باشگاه کار می‌کنند. قطعا تا این لحظه هم پیام را کشف رمز کرده‌اند و هم‌اینکه از دانستن آن بسیار ناخرسندند. ببینیم بازی رسانه‌ای و قدرت در استقلال چگونه پیش می‌رود. انگار تازه اول سحر است.

 

* نویسنده: هومن جعفری روزنامه نگار

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰
capcha

یادداشتهای روزنامه فرهیختگانیادداشت

محمدامین ایمانجانی:

وجدان را دستگیر نکنید

حسن بهشتی‌پور:

توپ در زمین اروپا

ابوالفضل ظهره‌وند:

تعهدات در حال متوازن شدن است

خبرهای روزنامه فرهیختگانآخرین اخبار

خبرهای روزنامه فرهیختگانمرتبط ها